Sunday, February 14, 2010

HE. the most merciful.


alhamdulillah EXPERT'10 berlalu.berlalu.habis.tamat.

semoga segala amanah diberkati dan diredhai.
alhamdulillah berjaya smpai rumah walapun hati T_T
simpan dulu, abang kakak ada balik. T_T

tak lupa, terima kasih xterhingga kpd puak2 kalian. diri ini yg terkesan dg satu situasi walapun agak terseksa. insyaAllah yang positif akan diambil, yg negatif ditanam idup2!

maaf berjuat2 maaf saudara/i fasi senior yg lain. ssghnya diri ini tak layak.tak layak! igin menegaskan bwh sy tak layak!

yA Allah! jgnlah engkau dugai aku dgn dugaan y xdpt aku tanggung!

igt,
aku ada Allah!
aku ada Allah!
aku ada Allah!



ini dikira lagu tema ujian kali ni x_x

sy kira ini masa saya utk tutup mata. celik, kepedihan msh lagi membara. tp, sifat ukhuwwah kita ttp utuh! sy amat menhargainya.

kerna ku tahu, smgt kalian y membara akan menghangatkan diriku yg kian membeku!

Tuhanku, ku tak layak utk ke syurgaMu, nampun xpula ku sanggup utk ke nerakaMu!.

No comments: